Kontakt

Šta je
AcademIAA?

AcademIAA je mesto za sve vas koji ćete ubrzo biti u prilici da osmišljavate i dizajnirate kampanje, vodite i određujete budžete svojih brendova, sprovodite istraživanja, kreirate digitalne strategije ili planirate medijski miks. Sve to, ali i mnogo više vas očekuje na AcademIAA 2024, jedinstvenom programu koji se ove godine održava po 9. put u organizaciji strukovnog udruženja IAA Srbija.

Kome je namenjen program?

Program je namenjen svima koji gaje ambicije da ispune prazan prostor svojim remek-delima. Bilo da su samo zaljubljenici u marketing ili se već osećaju kao organizovani akaunti, talentovani kreativci, radoznali istraživači, rođeni lideri ili perspektivni digitalci. Program je namenjen svim zaljubljenicima u marketing, radoznalim i ambicioznim studentima, mladim „marketarima“ ili preduzetnicima (do pet godina iskustva u struci). Onima koji znaju da mogu više i koji su spremni da se posvete ličnom usavršavanju.

Zašto baš
AcademIAA?

Zato što pruža praktična znanja, poznanstva i savete najeminentnijih stručnjaka. Zato što njihovo iskustvo, filozofija, način rada i uspešne kampanje predstavljaju garanciju kvaliteta. Zato što AcademIAA spaja svet klijenata i agencija, brendova i medija, profesionalnog i prijateljskog, kreative i analitike, iskusnih i budućih profesionalaca. Zato što daje uvid u širu sliku i otvara mnoga vrata.

MODULI

koordinatori modula

Matic-Marija

Marija Matić

Strategy & Clients Director

DIRECT MEDIA

Agić-Molnar-Marijana-(DIRECT-MEDIA)2

Marijana Agić Molnar

CEO

DIRECT MEDIA UNITED SOLUTIONS

Nikolic-Aleksandar

Aleksandar Nikolić

Regional Tesla Marketing Manager

COMTRADE

Milkic-Andreja

Andreja Milkić

Account Director

LEO BURNETT

Jelena-Ivanovic

Jelena Ivanović

Executive Director

IAA Srbija

Copic-Svetlana

Svetlana Ćopić

Creative Director

BLACK & ROLL

Da bismo obezbedili najbolje uslove za naše polaznike, svi kandidati će proći 2 kruga selekcije. Nakon inicijalne prijave, naš tim će kontaktirati sa svim prijavljenim kandidatima u roku od 24 sata.

Za prvi krug selekcije potrebno je da pripremite svoj CV i motivaciono pismo. Motivaciono pismo nije „bauk“. Pokušaj da nam ukratko objasniš koji je tvoj motiv za pohađanja programa, kako bismo mi, kao organizatori, procenili da li je ovo pravo mesto za tebe.

Proces selekcije se odvija u dva kruga. U prvom krugu, naš stručni žiri pažljivo pregleda sve pristigle prijave (CV i motivaciono pismo). Kandidati koji ispunjavaju potrebne uslove biće pozvani u drugi krug selekcije. Prednost u procesu selekcije će imati kandidati sa do 5 godina radnog iskustva u oblasti marketinga, bez obzira da li su radili u agenciji, kompaniji, maloj firmi ili startupu.

U drugom krugu, kandidati dobijaju zadatak iz oblasti marketinga. Imaće 7 dana da pripreme svoje rešenje ili prezentaciju. Svi tehnički detalji u vezi sa izradom rešenja, objašnjenja i preporuke biće vam dostavljeni blagovremeno. Nakon prijema svih rešenja, komisija sastavljena od renomiranih stručnjaka će pažljivo razmotriti sve radove i doneti konačnu odluku o listi kandidata za upis na AcademIAA 2024.

U saradnji sa kompanijama-partnerima programa obezbedili smo i stipendije za najbolje studente. Zato, iako nemaš dovoljno iskustva, a voliš marketing i želiš da o njemu naučiš više, AcademIAA je pravo mesto za tebe.

Najviše 40 odabranih polaznika imaće priliku da provede 3 meseca učeći od najistaknutijih stručnjaka kroz predavanja, radionice i panel diskusije.

Apsolutno! AcademIAA je mesto koje okuplja sve one koji žele da rade na sebi. Što manje iskustva – to više prostora za napredovanje.

Naša preporuka je da sačekaš završnu godinu osnovnih studija, ili master studije. AcademIAA ti pruža praktična znanja koja predstavljaju odličnu nadogradnju.

Ne postoji mogućnost biranja. AcademIAA program obuhvata svih pet modula, koje slušaš naizmenično. Za svaki modul su opredeljene dve subote. I, da! Stipendija se odnosi na ceo program. Ako dobiješ stipendiju, ceo program slušaš potpuno besplatno.

Sertifikat je priznat u celoj IAA zajednici. AcademIAA sertifikat je postao „simbol prepoznavanja”. Mnogo bivših polaznika nam je reklo da im je sertifikat značio prilikom razgovora za posao i da je predstavljao diferencijalnu prednost u odnosu na druge kandidate. Kada završiš AcademIAA program, imaš mogućnost da postaneš deo ALUMNI zajednice koja okuplja sve bivše polaznike.

Možeš! Potrebno je da najpre prođeš oba kruga selekcije. Tek nakon toga postaješ zvanično polaznik nove generacije. Cena za polaznike iz kompanija članica IAA je 900 evra + pdv, a za Individualne prijave (svi koji nisu članovi IAA) 1100 evra + pdv. Postoji mogućnost plaćanja na rate.

Polaznici iz kompanija članica IAA

900 evra + PDV

Individualne prijave (svi koji nisu članovi IAA)

1100 evra + PDV

*Mogućnost obračunavanja dodatnog popusta na dve i više kupljenih kotizacija.
*Kotizacija se plaća u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.

3. jun
15. avgust
21. avgust
3. septembar
7. septembar
23. novembar
30. novembar
6. decembar

Otvaranje prijava

Zatvaranje prijava

Prvi krug selekcije

Drugi krug selekcije

Početak predavanja

Kraj predavanja

Finalni kejs

Koktel zatvaranja

3. jun

Otvaranje prijava

3. jun
15. avgust

Zatvaranje prijava

15. avgust
21. avgust

Prvi krug selekcije

21. avgust
3. septembar

Drugi krug selekcije

3. septembar
7. septembar

Početak predavanja

7. septembar
23. novembar

Kraj predavanja

23. novembar
30. novembar

Finalni kejs

30. novembar
6. decembar

Koktel zatvaranja

6. decembar

KALENDAR

16. 09. subota

10-16.30h

Prvi dan – modul Biznis

23. 09. subota

10-16.30h

Special Day

30. 09. subota

10-16.30h

Treći dan – modul Istraživanje i analitika

07. 10. subota

10-16.30h

Četvrti dan – modul Kreativa

14. 10. subota

10-16.30h

Peti dan – modul Digital

21. 10. subota

10-16.30h

Šesti dan – modul Mediji

28. 10. subota

10-16.30h

Sedmi dan – modul Kreativa

04. 11. subota

10-16.30h

Osmi dan – modul Istraživanje i analitika

11. 11. subota

NERADAN DAN

18. 11. subota

10-16.30h

Deveti dan – modul Biznis

25. 11. subota

10-16.30h

Deseti dan – modul Digital

02.12. subota

10-16.30h

Jedanaesti dan – modul Mediji

ZLATNI POKROVITELJI

SREBRNI POKROVITELJI

PRIJATELJI PROJEKTA

MEDIJSKA PODRŠKA

© 2023 Sva prava zadržana.

*Nakon što popuniš ovaj obrazac, AcademIAA tim će kontaktirati sa tobom.
Nakon toga, putem mejla dostavljaš CV i motivaciono pismo i na taj način zvanično postaješ jedan od kandidata za ovogodišnji program.

-
-

ISTRAŽIVANJE I ANALITIKA

Koordinator: Marina Guzijan

O modulu:

Donošenje strateških poslovnih odluka počinje prikupljanjem, analizom i predstavljanjem podataka. Modul ISTRAŽIVANJE I ANALITIKA osposobljava polaznike za efikasnu analizu, tumačenje i prezentovanje podataka, istovremeno obuhvatajući znanja o osnovnim konceptima, alatima i tehnikama koje transformišu sirove podatke u zaključke koji pomažu da se donesu ispravne biznis odluke.

Teme:

  • Prikupljanje, analiza i prezentacija podataka
  • Pretvaranje podataka u značajne uvide
  • Od podataka do poslovne strategije
  • Primeri iz prakse – pregled različitih modela

Ciljevi:

  • Sagledavanje procesa prikupljanja, analize i prezentacije podataka
  • Kombinovanje različitih izvora podataka kako bi se donele kvalitetnije odluke
  • Razlika između podataka i tzv. insight

BIZNIS

KOORDINATOR: IVAN ŽAGAR

O modulu:

U okviru Biznis modula imaćemo priliku da vidimo različite biznis modele i primere biznis kejsova – od velikih korporacija do preduzetničkih priča. Želimo da pružimo znanje koje je praktično, korisno, zanimljivo i sirovo. Znanje koje daje širinu pogleda na celu industriju. Slušaćemo lične i profesionalne priče ljudi koji imaju puno relevantnog znanja i iskustva i rezultate koji to potvrđuju. Pričaćemo o budućnosti i svrsi marketinga. Da li biznis mora da ima dušu? Diskutovaćemo o promenama mindseta koje bi trebalo da se dogode, da bi lokalno i regionalno tržište moglo da bude dosta bolje nego što je sada. Pokušaćemo da otkijemo kako odnos klijenata i agencija treba da evoluira, kako bi ta sinergija i ti rezultati bili još bolji. Pitaćemo – kako da preživimo Break the Rules primere koji donose nove vrednosti i angažuju ljude? Kako se prave inspirativne i hrabre kampanje?

Teme:

  • Koja je uloga marketinga u biznisu i u kom segmentu dodaje najviše vrednosti?
  • Šta je to što pravi razliku u modernom marketingu?
  • Značaj liderstva u biznisu (i životu).
  • Kako brendovi rastu?
  • Zašto su uvidi jako važni i kako se piše dobar brif za kreativnu agenciju?
  • Zašto je važno da radimo ono što volimo?
  • Šta je u stvari naš posao/biznis – da demistifikujemo i objasnimo suštinu.
  • Bussiness kejsovi velikih FMCG kompanija – znanja i iskustvo iz prakse.
  • Odnos klijenata i agencija – novi nivo rada kroz partnerski odnos, kokreaciju i veoma blisku saradnju.
  • Značaj plemenitosti, empatije i odgovornosti u biznisu.

Ciljevi:

  • Sticanje znanja o suštini biznisa – šta je neophodno, šta je poželjno, a bez čega se može?
  • Naglašavanje značaja cilja u svim pojedinačnim aktivnostima koje radimo.
  • Smisao i značaj kreative u biznisu.
  • Inspiracija i shvatanje širine i lepote našeg posla, otključavanje potencijala i mogućnosti za rast (lični i profesionalni)
  • Osnaživanje i upoznavanje mladih profesionalaca sa praktičnim izazovima izgradnje marketing karijere i sopstvenog profilisanja u narednih nekoliko godina.
  • Osvešćivanje veština i kompetencija koje su neophodne za kompletnog marketing stručnjaka.

MEDIJI

KOORDINATOR: Sonja Jelušić

O modulu:

Sadržaj modula predstavlja kombinacija teorijske obrade procesa izrade medijske strategije i praktičnog dela. Prolaze se sve ključne faze u izradi i implementaciji strategije – analiza brenda, konkurencije i potrošača, zatim postavljanje strategije. Postavka medijskog miksa kao odgovor na ključne uvide i izazove definisane u strategiji. Za kraj, implementacija strategije, proces praćenja, optimizacije i evaluacije rezultata, kao jedan od ključnih uvida za naredne kampanje.

Svaki segment će pratiti neki primer iz prakse, radi boljeg razumevanja teorijskog dela.

Kroz učešće u radionici  polaznici će imati priliku da sami primene saznanja stečena tokom predavanja.

Teme:

  • Strateške analize – analiza brenda, potrošača i konkurencije uz primere iz prakse.
  • Postavka strategije – definisanje ključnog cilja, izazova, uvida i taktike oglašavanja, uz primere iz prakse.
  • Određivanje medijskog miksa – analiza medija uz fokus na televizijske naspram onlajn parametara uz primere iz prakse inovativnog korišćenja medija
  • Implementacija strategije – proces zakupa medija, optimizacija i praćenje kampanje uz primere iz prakse kampanja koje su uticale na dobre rezultate prodaje.

Ciljevi:

  • Razumevanje osnovnih analiza neophodnih za postavku medijske strategije
  • Razumevanje osnovnih koraka u izradi medijske strategije
  • Razumevanje odluka koje utiču na postavku medijskog miksa
  • Razumevanje osnovnih parametara u medija planiranju
  • Razumevanje uticaja oglašavanja na poslovne rezultate

DIGITAL

KOORDINATOR: ANITA GALIĆ

O modulu:

Svaki digitalac je iskusio dileme koje brif ume da otvori, bez obzira da li se bavi digitalom na strani klijenta ili agencije.

Ukoliko vam je kreiranje sadržaja za digitalne kampanje želja ili izazov, a sa druge strane vas interesuju iskustva i najbolji primeri iz prakse, ambiciozni ste i spremni na učenje i interakciju sa iskusnim i višestruko nagrađivanim stručnjacima iz sfere digitalnih komunikacija, pridružite nam se.

Kroz seriju predavanja i radionicu (Kreiranje digital kampanje-od brifa do realizacije) zajedno prolazimo funkcionalne izazove u postavci digitalne strategije i razvoju svih tipova sadržaja za digital kanale u okviru integrisanih, digital only i performans kampanja.
Dobro došli u naš digital content community.

Teme:

  • Brifkaopolazna tačka za klijenta i agenciju.
  • Kreativna strategija u funnel-u.
  • Plaćeni vs organski sadržaj na social media kanalima.
  • TikTok, video produkcija i da li ulagati u engagement.

Ciljevi:

  • Naučićemo metodologiju kreiranja digitalnih kampanja.
  • Saznaćemo kako izraditi i implementirati efektivne kreativne strategije kroz različite faze korisničkog puta.
  • Razgovaraćemo kako proceniti i doneti odluke o opravdanosti ulaganja u video sadržaj i influensere na platformama poput TikTok-a.

KREATIVA

KOORDINATOR: Goran Ruškuc

O modulu:

Bez obzira na to da li je advertajzing biznis koji prodaje stvari ili emocije, suština ove kreativne industrije je, pre svega, provokacija (re)akcije. Upravo će zato ovogodišnja AcademIAA, u ovkiru modula KREATIVA  polaznicima ponuditi dublji uvid u provokativnu prirodu ovog posla.

Ovladati sposobnošću provociranja nije lako. Načini i tehnike se uče, a učićemo ih i mi tokom ovog modula. Videćemo i kako to rade majstori provokacije uz korisne zaključke za svakodnevni praktičan rad.

Istovremeno, sasvim slučajno (tj, vrlo namerno) provokacija u svom srcu krije termin WOKE, koji je postao neizostavni deo savremene filozofije marketinga. Stasale su woke generacije, raste broj brendova koji slede taj put, a još je veći broj onih koji nestaju jer ignorišu potrebu da budu društveno osvešćeni. Modul KREATIVA će zaviriti i u najbolje woke kampanje, ali i primere kampanja koje su „pale“ zbog nemilosrdne CANCEL publike koja ne prašta greške.

Bilo da ste u advartajzingu jer volite da provocirate prodaju stvari ili vas više interesuje da pokrenete emocije, modul „ProWOKE” će ponuditi vrlo praktične savete i odgovore svima.

Teme:

  • Provokacija kao strategija brenda
  • Šta danas provocira planetu?
  • Walk the Woke
  • Pro or against WOKE?
  • PR(o)WOKE kriza
  • Umetnost provokacije
  • Creative ways to prowoke

Ciljevi:

  • Različiti tipovi strateških provokacija i njihova praktična primena
  • Kako personalizovati provokaciju spram ciljen grupe
  • Kako izgleda proces kreiranja woke kampanje?
  • Zašto je važno (ne)biti woke?
  • Šta raditi kad brend postane deo cancel kulture?
  • Kako isprovocirati prodaju?
  • Kreativni načini osmišljavanja provokacije i woke kampanja

O koordinatoru:

Marina je tokom svoje desetogodišnje karijere stekla bogato iskustvo radeći sa više od 20 brendova iz različitih industrija. Svoj profesionalni put gradila je u prestižnim multinacionalnim kompanijama poput Coca Cola Hellenic i Mondelez International, kao i u dinamičnom okruženju startap kompanija. Trenutno obavlja funkciju menadžera za uvide (insights) u kompaniji Nelt Group.

U Nelt Group-u, Marina je odgovorna za analizu podataka i rad na strategijama Neltovih brendova, doprinoseći njihovom poslovnom rastu i razvoju. Efikasno korišćenje podataka pri donošenju odluka predstavlja osnovnu tačku njenog pristupa, kao i glavni motiv za prenošenje znanja i stvaranja uspešnih  lidera.

O koordinatoru:

Ivan je Senior Brand Manager u kompaniji Jaffa Crvenka, gde već sedam godina s ponosom vodi Munchmallow brend. Njegovu karijeru u marketingu obeležile su, kako sam kaže,  slatke i lepe stvari koje ljude čine srećnim – bukvalno – slatkiši i sladoled. Iako se na poslu igra, igru i maštu shvata vrlo ozbiljno. Veruje u inovativnost i kreativnost u biznisu, pomeranje granica i odbacivanje ograničavajućih uverenja.

Od početka svog rada na poziciji brend menadžera, Ivanova misija je bila da promeni i unapredi percepciju brenda, kako interno tako i eksterno. Transformacija brenda iz pukog, ali kultnog proizvoda i nostalgije, u simbol, može se postići uz pomoć prave platforme, koja će omogućiti rast i razvoj na svim nivoima, ne samo u smislu portfolia i komunikacije. Svojim angažovanjem radi na izgradnji brenda zasnovanog na autentičnim vrednostima, otkrivanju relevantnih uvida i stvaranju novih perspektiva, sa jednim jasnim ciljem – da što veći broj ljudi shvati koliko je u stvari Munch veliki, zanimljiv i inspirativan brend.

Pre pomenute pozicije, Ivan je proveo 3 godine u kompaniji Frikom , na pozicijama Brand Manager-a i Product Manager-a na impulsnom sladoledu.

O koordinatoru:

Karijeru je započela u agenciji Media House 2004. u kojoj radi i danas. Ima veliko iskustvo u radu sa domaćim i međunarodnim klijentima. Zadužena je za unapređenje procesa rada, održavanja visokog kvaliteta usluge, kontinuirano usavršavanje zaposlenih, kao i razvoj alata u vlasništvu agencije. Kroz karijeru, fokusirana na edukaciju. Začetnik je Škole medija planiranja kroz koju prolaze svi novozaposleni juniori, kao i Marketing škole, koja daje kompletnu, širu sliku zaposlenima vezano za merketing industriju. Učesnik raznih projekata edukativnog karaktera. Studirala je filozofiju na Filozofskom fakultetu. Diplomirani je marketing menadžer.

O koordinatoru:

Tokom bogate karijere u prethodnih 25 godina Anita je imala priliku da se marketingom i komunikacijama bavi u širokom spektru industrija, od FMCG do telekomunikacija, iz različitih perspektiva – brand, kreativa i kreiranje integrisanih kampanja, mediji.

Pre 8 godina je osnovala i od tada vodi tim za digitalne komunikacije u A1 Srbija, gde je bila deo start-up-a, koji je pripremao lansiranje i ulazak brenda na srpsko tržište 2007. godine.

Tokom karijere sa svojim timovima osvojila je preko 30 najvažnijih lokalnih i regionalnih nagrada: Effie, Kaktus, Ueps, Sempl, Golden Drum, Mixx awards.

Snažno je inspirišu i pokreću inovacije, istraživanja i testiranja novih mogućnosti razvoja i plasmana komunikacije i kontinuirano učenje. Mentorski rad sa budućim stručnjacima ima posebno važno mesto u njenim aktivnostima.

O koordinatoru:

Goran Ruškuc je kreativni direktor, sa (uskoro) 20 godina iskustva u svetu advertajzinga.

Podjednako je posvećen radu za velike brendove, ali i razvoju malih (ali ne manje važnih) lokalnih brendova.

Sa kolegama, kao kopirajter ili kao kreativni direktor, osmislio je i realizovao stotine kampanja za nacionalne i regionalne klijente od kojih su mnoge nagrađene na nacionalnim i regionalnim festivalima.

Posebno je ostrašćen da se bavi projektima koji rešavaju ekološke probleme i probleme rodne neravnopravnosti.

AcademIAA razvojni program rado prati, rado na njoj učestvuje i ponosno čuva nagradu najpredavača 2023.godine.