* Iskreno, niko ne može da nauči sve o marketingu.
Ali ako postoji mesto gde ćeš razumeti svaku oblast i upoznati najbolje iz industrije – ne traži dalje!

Branislava Cagronov

Managing Director

Initiative & Media Jobs Serbia

Branislava Cagronov ima više od 20 godina iskustva u medijskoj industriji, tokom kojih je sarađivala sa nekim od najvećih međunarodnih i lokalnih oglašivača u regionu Jugoistočne Evrope, a koji dolaze iz različitih kategorija kao što su telekomunikacije, maloprodaja, FMCG, finansije i mnogi drugi. Svoju karijeru je započela u UM-u, kao media planerka, a zatim je bila Account Manager, Accout Director i Client Service Director. Poslednjih sedam godina Brankica je bila na poziciji regionalne Managing direktorke UM-a i direktorke Initiative-a. Od maja 2025. je nastavila da vodi Initiative i preuzela poziciju direktorke medijske agencije Media Jobs. Prepoznata je po veštinama upravljanja, radu na poboljšanju kvaliteta usluga koje se pružaju klijentima u cilju rasta njihovih brendova i razvoja poslovanja, ali i po veštinama vođenja tima i deljenju sopstvene medijske ekspertize kako sa agencijskim tako i sa klijentskim timovima. Posebno je ponosna na dugogodišnja partnerstva agencije i klijenata, što smatra najvećim dokazom uspeha. Branislava voli da provodi slobodno vreme sa porodicom i prijateljima. Takođe voli da putuje i posećuje nova mesta, koncerte i istražuje međunarodnu kuhinju i vino.

Koordinator modula

MEDIJI

Iako tradicionalni mediji i dalje imaju ključnu ulogu u masovnoj komunikaciji brendova, pojavljuje se sve više novih kanala i opcija oglašavanja koje se stalno razvijaju i prilagođavaju promenama u digitalnom okruženju. To su TikTok algoritmi, YouTube formati, podcasti, influenseri koji stvaraju trendove – i sve to istovremeno. Brendovi koji razumeju ovu igru dobijaju pažnju, a pažnja je nova valuta. U 2025. godini, veštačka inteligencija redefiniše načine na koje potrošači istražuju i organizuju svoje aktivnosti, dok agencijama donosi napredne alate za efikasnije plasiranje poruka, personalizaciju sadržaja i optimizaciju kampanja. Influenseri više nisu samo promotivni alati; postali su strateški partneri koji oblikuju percepciju brendova i direktno utiču na prodaju. Podaci danas nisu sporedni – oni su osnova svake odluke. Upravo oni otkrivaju gde, kada i kako komunicirati. A bez prave metrike, ni najbolja kampanja ne zna koliko je zaista uspela. Na ovom Modulu Mediji, istražićemo kako se svi ovi trendovi uklapaju u savremeni komunikacioni ekosistem: kako se u praksi gradi uspešna omnichannel strategija, kako podaci i uvidi menjaju planiranje kampanja i zašto video više nije dodatak – već osnova.

TEME

  • Uloga medija u marketingu
  • Definisanje omnichannel medijske strategije
  • Oživljavanje podataka
  • Kako su influenseri postali medij
  • Dominacija video sadržaja

CILJEVI:

  • Razumevanje transformacije medijskog prostora
  • Kreiranje efektnih omnichannel strategija
  • Korišćenje podataka kao temelja svake odluke
  • Uloga influensera u novoj komunikacionoj raspodeli
  • Korišćenje video sadržaja kao ključnog alata u komunikaciji