* Iskreno, niko ne može da nauči sve o marketingu.
Ali ako postoji mesto gde ćeš razumeti svaku oblast i upoznati najbolje iz industrije – ne traži dalje!

Iva Mitrović

Digital Creative & Strategy Director

Fullihouse Ogilvy

Diplomirala dramaturgiju na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. Karijeru započela kao copy writer u kompaniji McCann Erickson. Deo Fullhouse Ogilvy tima od osnivanja. Sa mesta Kreativnog direktora 2017. prešla na čelo Digital tima. Radila kao strateg i kreativac za brojne brendove, među kojima su A1, Telenor, Telekom Srbija, Atlantic Grupa, Raiffeisen banka, Coca-Cola HBC, Molson Coors i drugi. Projekti koje je vodila osvajali su brojne nagrade u zemlji i regionu, uključujući: Effie, SoMo Borac, IAB MIXX, Sempler, UEPS, Kaktus. Radi za pozorište i televiziju. Koautor serije Poziv (RTS, 2023). Nagrađena Godišnjom nagradom Jugoslovenskog dramskog pozorišta za najbolji dramski tekst.

Koordinator modula

DIGITAL

Veštačka inteligencija više nije budućnost – ona je sadašnjost svakog digitalca. Bilo da ste na strani agencije ili klijenta, postavlja se ključno pitanje: kako iskoristiti AI alate na optimalan i odgovoran način?

Ako vas zanima kako veštačka inteligencija menja način na koji kreiramo i plasiramo digitalni sadržaj, a istovremeno želite da razumete širu sliku – od pravnog okvira do etičkih dilema i transformacije tržišta rada – pozivamo vas da nam se pridružite.

Kroz seriju predavanja bavićemo se konkretnim izazovima i mogućnostima koje AI donosi digitalnim kampanjama i brend komunikaciji. Dobro došli u budućnost sadašnjost digitalnog marketinga.

TEME

  • Šta AI zaista jeste i šta (još uvek) nije – kratki pregled ključnih pojmova Pravni i etički okvir korišćenja AI
  • Automatizacija kampanja i personalizacija korisničkog iskustva pomoću AI Upotreba AI u video, dizajn i copywriting alatima
  • AI i algoritamska distribucija sadržaja – kako “nahraniti” sistem
  • Budućnost poslova u marketingu: kako se menja uloga kreativaca, stratega i analitičara

CILJEVI

  • Razumećemo potencijale i ograničenja AI alata u digitalnim kampanjama.
  • Naučićemo kako da odgovorno koristimo AI u skladu sa zakonima i etičkim smernicama.
  • Analiziraćemo kako se AI koristi u produkciji i distribuciji digitalnog sadržaja.
  • Razgovaraćemo o tome kako se uloga marketara menja i koje veštine će biti ključne u AI eri.