Tema ovogodišnjeg modula je proces rada na nastanku kreativne kampanje i odnosima koji je kreiraju, menjaju njen tok. Tema je zamišljena da pravi jasan osvrt na kompleksnost i važnost međusobnih odnosa i saradnje izmedju svih koji su na terenu i igraju se. Akcenat je na procesu, ne samo na rezultatu. Klijent, brief, agencija, dinamika unutar agencije, produkcija i mediji. Svako od njih nosi jako važnu ulogu u konačnom rezultatu. Šta je željeno, šta je zamišljeno, šta se vidi, i sve između. U igri nastanka jedne kampanje nikada se ne igramo sami, a procesi ponekad mogu biti podjednako zanimljivi kao i sama kampanja.
TEME:
CILJEVI
Nakon završenog Medicinskog fakulteta rešava da upiše advertajzing kao specijalizaciju. 2012. godine dolazi na poziciju kreativnog direktora u agenciji Ovation BBDO. Od tada je zadužen za razvoj kreativne strategije, kreativnih koncepata, kao I vođenje kreativnog tima. Veruje da kreativni direktor ne sme biti nikada samo dirigent već podjednako dobro mora znati da svira nekoliko instrumenata i uvek mora biti deo timskog procesa kreiranja i realizacije kampanja na kojima učestvuje. Zajedno sa svojim timom saradnika je zaslužan za veliki broj kampanja koje su postigle velike uspehe za svoje brendove, kao i uspehe na domaćim i regionalnim takmičenjima.
Iskustvo u radu sa klijentima: USAID, AmCham, NIN, IKEA, Nectar, UniCredit Banka, Heineken, Calsberg, Frikom, PepsiCo, InBev, Mercedes-Benz, Pharma Swiss, C Kafa, Adidas, SBB, Nelt, Munchmallow, Štark, Telekom Srbije, i mnogi drugi.