* Iskreno, niko ne može da nauči sve o marketingu.
Ali ako postoji mesto gde ćeš razumeti svaku oblast i upoznati najbolje iz industrije – ne traži dalje!

KREATIVA

Tema ovogodišnjeg modula je proces rada na nastanku kreativne kampanje i odnosima koji je kreiraju, menjaju njen tok. Tema je zamišljena da pravi jasan osvrt na kompleksnost i važnost međusobnih odnosa i saradnje izmedju svih koji su na terenu i igraju se. Akcenat je na procesu, ne samo na rezultatu. Klijent, brief, agencija, dinamika unutar agencije, produkcija i mediji. Svako od njih nosi jako važnu ulogu u konačnom rezultatu. Šta je željeno, šta je zamišljeno, šta se vidi, i sve između. U igri nastanka jedne kampanje nikada se ne igramo sami, a procesi ponekad mogu biti podjednako zanimljivi kao i sama kampanja.

TEME:

  • Odnos i veza klijenta i kreativnog sektora pri radu na kreiranju kampanje
  • Odnos i veza strategije i klijenta pri radu na kreiranju kampanje
  • Odnosi veza kreativnog sektora i produkcije na realizaciji kampanje
  • Odnos i veza kreativnog sektora i media planninga na procesu planiranja egzekucije kampanje
  • Odnos i veza unutar kreativnog sektora pri radu na kreiranju kampanje

CILJEVI

  • Dekonstrukcija procesa rada prilikom kreiranja jedne kampanje.
  • Demonstriranje da proces kreiranja kampanje nije linearan proces.
  • Transparentnost uzajamnih odnosa svih uključenih u proces je ključna za uspeh.
  • Isticanje važnosti zajedničkog rada u timu, koji je ponekad uslovljen a ne izabran.
  • Važnost stavljanja sebe kao kreatora u širi kontekst biznisa advertajzinga, bez gubljenja fokusa na suštinu kreativne ideje.

Koordinator modula

Vladimir Mitrović

Creative Director

Ovation BBDO

Nakon završenog Medicinskog fakulteta rešava da upiše advertajzing kao specijalizaciju. 2012. godine dolazi na poziciju kreativnog direktora u agenciji Ovation BBDO. Od tada je zadužen za razvoj kreativne strategije, kreativnih koncepata, kao I vođenje kreativnog tima. Veruje da kreativni direktor ne sme biti nikada samo dirigent već podjednako dobro mora znati da svira nekoliko instrumenata i uvek mora biti deo timskog procesa kreiranja i realizacije kampanja na kojima učestvuje. Zajedno sa svojim timom saradnika je zaslužan za veliki broj kampanja koje su postigle velike uspehe za svoje brendove, kao i uspehe na domaćim i regionalnim takmičenjima.

Iskustvo u radu sa klijentima: USAID, AmCham, NIN, IKEA, Nectar, UniCredit Banka, Heineken, Calsberg, Frikom, PepsiCo, InBev, Mercedes-Benz, Pharma Swiss, C Kafa, Adidas, SBB, Nelt, Munchmallow, Štark, Telekom Srbije, i mnogi drugi.

Predavači

Milja Šijakinjić

Kreativna direkcija/scenariji, Žiška

Dušan Kosanović

Head of Content, Planeta Sport

Jovan Kostić

Associate Creative Director, Friday Finally

Vesna Buljan

Copywriter, Leo Burnett Beograd

Lazar Rajković

Art direktor, Leo Burnett Beograd

Mihajlo Petrović

Regional Head of Digital, AMA Group

Dragana Božić

Head of Digital, McCann Beograd