* Iskreno, niko ne može da nauči sve o marketingu.
Ali ako postoji mesto gde ćeš razumeti svaku oblast i upoznati najbolje iz industrije – ne traži dalje!

MEDIJI

Iako tradicionalni mediji i dalje imaju ključnu ulogu u masovnoj komunikaciji brendova, pojavljuje se sve više novih kanala i opcija oglašavanja koje se stalno razvijaju i prilagođavaju promenama u digitalnom okruženju. To su TikTok algoritmi, YouTube formati, podcasti, influenseri koji stvaraju trendove – i sve to istovremeno. Brendovi koji razumeju ovu igru dobijaju pažnju, a pažnja je nova valuta. U 2025. godini, veštačka inteligencija redefiniše načine na koje potrošači istražuju i organizuju svoje aktivnosti, dok agencijama donosi napredne alate za efikasnije plasiranje poruka, personalizaciju sadržaja i optimizaciju kampanja. Influenseri više nisu samo promotivni alati; postali su strateški partneri koji oblikuju percepciju brendova i direktno utiču na prodaju. Podaci danas nisu sporedni – oni su osnova svake odluke. Upravo oni otkrivaju gde, kada i kako komunicirati. A bez prave metrike, ni najbolja kampanja ne zna koliko je zaista uspela. Na ovom Modulu Mediji, istražićemo kako se svi ovi trendovi uklapaju u savremeni komunikacioni ekosistem: kako se u praksi gradi uspešna omnichannel strategija, kako podaci i uvidi menjaju planiranje kampanja i zašto video više nije dodatak – već osnova.

TEME

  • Uloga medija u marketingu
  • Definisanje omnichannel medijske strategije
  • Oživljavanje podataka
  • Kako su influenseri postali medij
  • Dominacija video sadržaja

CILJEVI:

  • Razumevanje transformacije medijskog prostora
  • Kreiranje efektnih omnichannel strategija
  • Korišćenje podataka kao temelja svake odluke
  • Uloga influensera u novoj komunikacionoj raspodeli
  • Korišćenje video sadržaja kao ključnog alata u komunikaciji

Koordinator modula

Branislava Cagronov

Managing Director

Initiative & Media Jobs Serbia

Branislava Cagronov ima više od 20 godina iskustva u medijskoj industriji, tokom kojih je sarađivala sa nekim od najvećih međunarodnih i lokalnih oglašivača u regionu Jugoistočne Evrope, a koji dolaze iz različitih kategorija kao što su telekomunikacije, maloprodaja, FMCG, finansije i mnogi drugi. Svoju karijeru je započela u UM-u, kao media planerka, a zatim je bila Account Manager, Accout Director i Client Service Director. Poslednjih sedam godina Brankica je bila na poziciji regionalne Managing direktorke UM-a i direktorke Initiative-a. Od maja 2025. je nastavila da vodi Initiative i preuzela poziciju direktorke medijske agencije Media Jobs. Prepoznata je po veštinama upravljanja, radu na poboljšanju kvaliteta usluga koje se pružaju klijentima u cilju rasta njihovih brendova i razvoja poslovanja, ali i po veštinama vođenja tima i deljenju sopstvene medijske ekspertize kako sa agencijskim tako i sa klijentskim timovima. Posebno je ponosna na dugogodišnja partnerstva agencije i klijenata, što smatra najvećim dokazom uspeha. Branislava voli da provodi slobodno vreme sa porodicom i prijateljima. Takođe voli da putuje i posećuje nova mesta, koncerte i istražuje međunarodnu kuhinju i vino.

Predavači

Maja Pejović

SEE Category Strategy Lead, Publicis Media

Dubravka Urošević

Chief Development Officer SEE, Universal Media

Predrag Puac

Group Account Director, DRV Agency

Mihailo Ponjavić

Media Director, Media House

Marija Joksimović

Head of Digital, Publicis Media

Ana Kovačević

Frontline Activation Marketing Manager, The Coca-Cola Company