Kontakt

Djurdjevic-Natasa

Doktorirala na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu u oblasti elektronskog poslovanja. Master stekla na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu na smeru marketinga. Gotovo tri decenije iskustva u oblastima strateškog poslovnog i marketing planiranja, razvoja i primene inovacija, marketing istraživanja, brend menadžmenta, komercijalnog i operativnog upravljanja u FMCG industriji. Započela karijeru u agenciji Mark-Plan, a kasnije radila i u agenciji Publicis kao direktor strateškog planiranja. U kompaniji Coca-Cola provela 24 godine do 2021. Obavljala različite poslove u okviru kompanije, od marketing istraživanja, strateškog planiranja, brend menadžmenta za čitav portfolio brendova kompanije, vođenja operacija, shopper marketing i komercijalne strategije za teritoriju Centralne i Istočne Evrope. Od 2021. u ESEM (Executive School of Economics and Management) poslovnoj školi kao član Izvršnog odbora, profesor i mentor, a od 2022. i docent na Fakultetu za menadžment Metropolitan Univerziteta u Beogradu. Član IAA Srbija od 2011. i njegova predsednica od 2011. do 2013. godine. Predsednica žirija Effie Awards Serbia od 2022, a član Organizacionog odbora ovog takmičenja 2017-2021. Dobitnik Mark Awards 2021 specijalnog priznanja za lični doprinos razvoju marketinške struke.