Kontakt

Petrovic-Tanja

Marketing i biznis profesionalac sa više od 20 godina iskustva u međunarodnim FMCG kompanijama, trenutno na poziciji direktora za strateške inovacije za Evropu, u okviru Coca-Cola kompanije. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu i završila Executive Master studijski program organizovan u saradnji HEC Paris i Univerziteta u Beogradu. Karijeru je počela 2002. godine u British American Tobacco, a 2008. godine prelazi u Coca Cola Company. Iskustvo je stekla radeći u različitim sektorima – prodaje, trade marketinga, istraživanja tržišta, strateškog planiranja, brend marketinga, vodila je lokalne i regionalne brendove i biznise. Bila je marketing direktor za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju, i VD generalnog direktora Coca-Cola kompanije, pre nego što je postala deo regionalnog Coca-Cola tima na poslovima razvoja novih kategorija. Trenutno se bavi strateškim planiranjem inovacija za tržišta širom Evrope (pokriva 44 zemlje). Za svoj rad nagrađivana je na lokalnom, regionalnom i internacionalnom nivou, a 2017. godine je u okviru Coca-Cola kompanije dobila indivudualnu godišnju nagradu ‘Manager that always goes beyond and above call of duty’ (1 od 2 personalne nagrade za teritoriju od 27 zemalja Evrope).