Kontakt

Međunarodna konferencija SEMPL koja se bavi najnovijim trendovima u oblasti upotrebe medija, održaće se 14. put po redu u Portorožu, u Sloveniji 29. i 30 novembra. Ovaj edukativni skup na jednom mestu omogućiće će gostima uvid u najbolje prakse medijskih strategija, te predstaviti najnovije medijske i komunikacijske trendove u Jadranskom regionu i svetu. Program ovogodišnjeg festivala karakteriše učešće komunikacijskih stratega iz poznatih svetskih brendova, velikog broja medija i medijskih agencija. Svoje višegodišnje iskustvo predstaviće, između ostalih, Tom Bowman, odgovoran za globalno marketing oglašavanje u kompaniji BBC Worldwide, Mark Husak, direktor razvoja medija i digitalnih medija u istraživačkoj agencije Milliward Brown, kao i Gerd Leonhard, profesionalni futurista. Među predavačima biće Nataša Đurđević iz Coca-Cole, Jovan Stojanović iz agencije Direct Media i Ivan Jovanović iz istraživačke agencije Nielsen. I ove godine, kao deo programa, po 10. put će se održati i takmičenje za nagradu SEMPLER. Takmičari će se takmičiti za priznanje Zlatni SEMPLER u šest takmičarskih kategorija, kao što su: Strateška upotreba medija mix-a, Inovativna upotreba komunikacijskih kanala, Najbolja upotreba digitalnih alata, Najbolje ciljana kampanja, Najbolja kampanja na društvenim medijima. Osim ovih kategorija, na konferenciji će biti proglašena i najbolja medijska startegija u Jadranskom regionu. Žiri ovogodišnjeg takmičenja činiće veliki broj profesionalaca iz oblasti medija i komunikacija iz čitavog Jadranskog regiona, a ove godine među njima će biti i dva člana iz Srbije – Maja Kolar, direktorka marketinga i korporativnih komunikacija Bance Intesa kao i Jozo Laurenčić, direktor agencije Idea + Communications.