Kontakt

Svi članovi IAA Srbija pozvani su na Cannes Predictions koji se 20. juna od 14h održava u Svečanoj sali Beogradskog sajma. Agencija Leo Burnett, UEPS i srpski ogranak IAA već treću godinu zaredom organizuju događaj namenjen svima onima koji se u Srbiji bave marketinškim komunikacijama. Učesnici će biti u prilici da pogledaju 40 radova iz celog sveta koje su kreativni direktori Leo Burnett Worldwide ocenili kao potencijalne dobitnike najprestižnijih nagrada za kreativnost koje će se dodeljivati u Kanu 23. juna. Takođe, biće i u prilici da i sami “predvide” u čije ruke će otići Kanski lavovi. Organizator će najuspešnijem dodeliti nagradu pošto se saznaju rezultati. Svakako, posebnu pažnju na Cannes Predictions zaslužuje panel na kojem će učestvovati najeminentniji srpski kreativci. Oni će govoriti o značaju Kanskog festivala, trendovima u industriji komunikacija, statusu i snazi Srpske kreativnosti. Članovi IAA Srbija se ne moraju registrovati za ovaj događaj.