Kontakt

Najveći svetski advertising festival – Cannes Lions, šezdeset godina unazad promoviše i inspiriše kreativnost širom sveta. Ovogodišnji učesnici Kanskog festivala u prilici su da saznaju na koji način se svet komunikacija menja, šta industrija smatra najkreativnijim radovima i kakvi trendovi obeležavaju vreme u kojem stvaramo.Bićete u prilici da premijerno pogledate radove koje kreativni direktori Leo Burnett Worldwide smatraju najozbiljnijim kandidatima za ovogodišnje pobednike Kanskog festival.

Predstavnici domaće marketinške scene razgovaraće o zanimljivim temama, a bićete u prilici i da im postavljate pitanja. Ugostićemo: Milicu Vulićević Basorović (Marketing Manager Adults, Coca Cola), Senku Pajić (Senior Copywriter, Grey Worldwide), Slobodana Markovića (Art Director, MRM Worldwide), Igora Savića (Head of Digital, Executive Group), Andreju Milkića (Account Director, Leo Burnett) i Gabrijelu Stjepanović (Executive Director, IAB Serbia). Razgovor će moderirati Srđan Erceg, Managing Director agencije Huge Media.