“Young Professionals – najvažniji izvor IAA”. Na ovaj način je Pascal Staub, nekadašni potpredsednik Young Professionals-a na svetskom nivou, definisao ovu sekciju International Advertising Association. Petnaest ogranaka širom sveta je ustanovilo YP. Od ovog meseca IAA Serbian Chapter se može pohvaliti postojanjem svojih Mladih profesionalaca.
Pored formalnih uslova koji se tiču starosne dobi (do 35 godina), rada u industriji i obrazovanja, od Mladih profesionalaca se očekuje da imaju dobru reputaciju, da su ambiciozni i da streme uspešnoj karijeri u oblasti tržišnih komunikacija.
U “prvoj postavi” Young Professionals-a srpskog ogranka IAA su:
Anka Mijailović, Senior Account Executive (Executive Group)
Angelina Mihajlović, apsolvent (Ekonomski fakultet u Beogradu)
Dragana Krajnović, apsolvent (Ekonomski fakultet u Beogradu)
Đorđe Janković, Junior Copywriter (Leo Burnett)
Jelena Delić , Account Manager (Pleon Olaf & McAteer)
Jovan Vujović, apsolvent (Fakultet organizacionih nauka u Beogradu)
Ksenija Đorđević, asistent direktora marketinga (Prva srpska televizija)
Lea Stanković, Digital Account (Communis)
Ljubica Pašić, Junior Media Planner (OMD)
Marija Vučinić, saradnik u Sektoru za PR (Luka Beograd)
Marta Rakić, Communications Advisor (Touchpoint)
Milena Kapor, Account Assistant (Afirma DraftFCB)
Nađa Dimitrijević, Account Manager (Leo Burnett)
Nataša Ćurčić, Head of Department of Public Relations (Ekonomski fakultet u Beogradu)
Sanja Filipović, Client Service Director (SVA)
Sara Oredić, apsolvent (Fakultet organizacionih nauka u Beogradu)
Tamara Stojanović, apsolvent (Megatrend univerzitet Beograd)
Tomislav Gorgiev, Marketing Stretegy Advisor (Touchpoint)