Kontakt

Digital Day u organizaciji IAB Srbija će se održati 25. aprila 2012. godine u velikoj sali Doma omladine u Beogradu pod sloganom „Brands speak digital“ Forum će na jednom mestu okupiti neke od najvećih svetskih stručnjaka digitalnog i interaktivnog marketinga koji će, svaki u svojoj oblasti ekspertize, govoriti na teme kao što su: display oglašavanje – kreativnost u digitalnom okruženju, marketing na društvenim mrežama, search- engine marketing, online publishing, mobilni marketing i advertajzing, merenje i istraživanje digitalnog tržišta, globalni i regionalni industrijski trendovi itd. Među njima sa Alain Hureux (predsednik IAB Europe), Ionel Naftanaila (Project Manager za OBA Framework, IAB Europe) i drugi.

Centralni panel na kome će predstavnici najvećih oglašivača na domaćem tržištu govoriti o svojim planovima, strategijama, izazovima i potrebama kada je u pitanju digitalno i interaktivno oglašavanje u Srbiji.U okviru Digital Day-a biće organizovana promocija Kodeksa o oglašavanju čije je pisanje inicirao IAA Srbija.