Kontakt

Redovna izborna skupština srpskog ogranka International Advertising Association (IAA Srbija) održana je u petak, 28. juna na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. Devedeset od sto dvadeset pet članova izabralo je rukovodstvo koje će Asocijacijom upravljati u naredne dve godine.

Novi predsednik IAA Srbija je Miloš Simić, direktor marketinga Grand Casino Beograd. Simić je u prethodnom mandatu bio član Upravnog odbora i obavljao funkciju blagajnika.Za potpredsednike Asocijacije izabrani su Kosanče Dimitrijević (Alma Quattro) i Marijana Agić Molnar (GfK).Ostali članovi Izvršnog odbora su: Darko Broćić (Nielsen Audience Measurement), Milan Slavinski (Nadji.info), Vanda Kučera (McCANN Grupa) i Nevena Vasojević (Spark/Multikom). Za članove Upravnog odbora izabrani su: Slobodan Srećković (Apatinska pivara), Jovan Stojanović (Direct Media), Maja Kolar (Banca Intesa), Sanda Parezanović (Coca-Cola Hellenic), Prof. Goran Peković (Fakultet dramskih umetnosti Beograd) i Nebojša Babić (Orange Studio).

Pored izbora novih organa, Skupštini je predstavljen Izveštaj o radu Upravnog odbora u poslednje dve godine koji je onda i usvojen od strane članova.