Kontakt

Kampanja agencije McCann Erickson Beograd, „Niste sami“, osvojila je „Bronzanog lava“ u Kanu, na  najprestižnijem svetskom advertajzing festivalu. Projekat realizovan za Telefonsko  savetovalište za borbu protiv suicida, ocenjen je, od strane vodećih svetskih stručnjaka iz oblasti komunikacija, kao jedan od najuspešnijih u kategoriji kreativnog korišćenja medija.

 

„Veoma smo dirnuti zbog nagrade koju je agencija McCann Erickson dobila za projekat koji smo zajedno relizovali. Nagrada govori da je žiri prepoznao snagu kampanje, koja je primenljiva u celom svetu. Kampanjom smo želeli da simbolično ukažemo na to da uvek postoji rešenje i nada za sve. Nadamo se da će i ovo medjunarodno priznanje dodatno uticati na društveno odgovorene kompanije da podrže naš centar”,  izjavila je ovim povodom Branka Kordić, direktorka Telefonskog savetovališta za prevenciju suicida.

Za ovogodišnji Kanski festival kreativnosti, agencije iz više od 90 država prijavile su preko 28.000 radova, što ujedno predstavlja i najveći broj prijavljenih radova u istoriji festivala.

“Ovo je veliki uspeh. Agencija je nagradjena za pro bono kampanju, gde je, u uslovima nepostojanja budžeta prava ideja, ona koja pogadja direktno u srce, jedino merilo uspešnosti,” izjavila je Zdenka Milanović, direktorka agencije McCann Erickson Beograd, povodom osvajanja ove prestižne nagrade.