Kontakt

U sredu 20. juna na Beogradskom sajmu održan je Cannes Predictions 2012. Učesnici su bili u prilici da pogledaju radove koji po izboru kreativnih direktora Leo Burnett Worldwide imaju najveće šanse za pobedu na ovogodušnjem Kanskom festivalu. Pored toga, učesnici su mogli da glasaju za svoje favorite i pokušaju da pogode koji radovi će osvojiti priznanje. Agencija Leo Burnett je obezbedila nagradu za najuspešnijeg u ovom poduhvatu – večeru za dvoje u beogradskom restoranu Žabar. Ime ovogodišnjeg pobednika biće uskoro objavljeno. Najzanimljiviji deo događaja bio je, svakako, panel u kojem su učestvovali eminentni stručnjaci: Nenad Lozović (New Moment New Ideas Company Sofia), Slavimir Stojanović (Communis DDB), Anja Radulović (Leo Burnett Beograd), Ivan Aranđelović (McCann Erickson Beograd), Boris Marčetić (Popular Bruketa & Žinić), Veljko Golubović i Žarko Veljković (Saatchi & Saatchi Beograd). Svako od panelista je izabrao svog favorita među prikazanim radovima i obrazložio zašto baš njemu poklanja svoj glas. Takođe, pričalo se o “fenomenu srpske kreativnosti”, važnosti festival za kreativca, ko su najkreativniji, a ko najefikasniji, itd.