Kontakt

IntegracIAA, događaj koji drugi put zaredom organizuje IAA Sekcija Young Professionals, održana je u subotu (2. mart) u prostoru KC Grad. Pet predavača, među kojima su bili Vladimir Tošić (Telenor), Sonja Špikić (Jaffa), Predrag Kurčubić (Ipsos Strategic Marketing), Ognjen Lukić (Ringier) i Anica Miljković (Trumpet), govorilo je pred oko 100 učesnika konferenciji. Prisutni su bili u prilici da slušaju o digitalnom advertisingu digitalnih telekomunikacija, marketingu u kulturi, korišćenju novih medija u Srbiji, odnosu printa i online-a, novim biznis modelima u industriji video igara. Prezentacije su pratile veoma žive diskusije u kojima su, pored članova Young Professionals, učestvovali i gosti konferencije, odnosno zainteresovani za članstvo u njoj (studenti I svi oni koji su nedavno ušli u struku). Nakon predavanja organizovan je koktel. Sponzori događaja bili su: Coca-Cola, Multikom Group, Grand Prom, Erste banka, Nielsen Audience Measuerement, Digital Printing Center i Apatinska pivara. IntegracIAA je, inače, najvažniji događaj koji Sekcija organizuje u toku godine, a ustanovljena je prošle godine. Njen osnovni cilj je da mladim ljudima koji započinju karijeru u oblasti marketinških komunikacija ponudi dodatna znanja I mogućnost da uče od renomiranih stručnjaka. Fotografije sa događaja IntegracIAA možete pogledati ovde:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.492021940858006.1073741825.155400507853486&type=1