Kontakt

Jedan od svetski poznatih kreativnih revolucionara, davno je ukazao na činjenicu da “niko ne računa broj oglasa koje ste kreirali, već samo pamte impresiju koju ste ostavili”. Sekcija Mladih profesionalaca srpskog ogranka International Advertising Association (IAA) svakako se može pohvaliti impresijom koju je njen prvi edukativni događaj “IntegracIAA” ostavio na sve prisutne. Pred oko 50 studenata i članova Sekcije mladih profesionalaca 14. februarskog dana, u ušuškanoj atmosferi galerije O3on, dinamični i interaktivni predavači, pokazali su koliko znamo o konceptu integrisanih marketinških komunikacija. Uz veliki broj učesnika, njihovu otvorenost za mnogobrojnih pitanja i interakciju sa predavačima, pojašnjen je odgovor na pitanje: “Da li smo i kako integrisani u današnjoj komunikaciji sa potrošačima?”.

U večernjim satima, otvaranjem izložbe slika i fotografija Beograda “BeogrART”, pred mnogobrojnim gostima iz stručne javnosti, dodatno je predstavljen rad i planovi ove mlade Sekcije.

Prisutnim gostima  na koktelu obratio se predsednik Young Professionals, Đorđe Janković, rečima:”Ovo je tek početak naših aktivnosti. U godini kada IAA Srbija slavi 20 godina postojanja, Sekcija YP će ući u drugu godinu postojanja. Spremamo se za veliki broj različitih projekata i broj onih koji su zainteresovani za učlanjenje u YP, kao i za naše aktivnosti,  svedoči o tome da smo izabrali pravi način promovisanja mladih profesionalaca.”