Kontakt

Na Fakultetu dramskih umetnosti u petak, 27. januara održana je prva IAA radionica u ovoj godini. Tema radionice bila je: Trendovi u 2012. godini.

Četrdesetak učesnika bilo je u prilici da od predstavnika istraživačkih agencija Masmi, GFK i IPSOS/Synovate čuju šta nas očekuje u ovoj godini kada su trendovi u marketinškim komunikacijama u pitanju. Dr Tatjana Mamula (Masmi) govorila je o promenama koje nastaju u poslovnom okruženju, potrebama potrošača, tehnološkim inovacijama, kao i o izazovima koji stoje pred menadžmentom 21. veka. Marijana Agić Molnar (GFK) u fokus svoje prezentacije stavila je srpskog potrošača u 2012. godini, najviše njegovu kupovnu moć i obrasce ponašanja koji su se oblikovali tokom nekoliko popslednjih godina. Marija Tadić, Katarina Jakšić i Predrag Kurčubić iz agencije IPSOS/Synovate održali su zanimljive prezentacije o porastu važnosti velikih kreativnih ideja, globalnoj segmentaciji – studiji o životnim vrednostima i potrebama potrošača, odnosno o korišćenju novih medija među mladima.