Kontakt

“Oglašavanje. Vaše pravo na izbor” osnovna je poruka kampanje koju je IAA lansirao sa namerom da istakne koristi koje oglašavanje podrazumeva. Među benefitima, pored prava na izbor, oglašavanje promoviše informisanje, edukaciju, pružanje podrške umetnosti, kreativnosti, zabavi i sportu. Prema rečima predsednika IAA Global, Faris Abouhamida “Poruka kampanje je snažna, a cilj jasan – potrošači imaju pravo da biraju.” Prema rečima prvog čoveka IAA, kampanja će jasno ukazati na činjenicu da oglašavanje stvara i ohrabruje konkurenciju, podstiče inovaciju proizvoda, otvara nova radna mesta.

Kampanja je započeta postavljanjem bilborda na sidnejskom aerodromu. Autori su se vodili krilaticom poznatom među svima koji se bave oglašavanjem: “Ukoliko vaša poruka ne može da stane na jedan bilbord, verovatno nije dovoljno ubedljiva”.

Inače, IAA ove godine obeležava 75 godina postojanja “jedinstvenog glasa marketinške industrije”. Centralni događaj zakazan je za 8. maj kada će u Pekingu biti otvoren 43. međunarodni kongres IAA. IAA Srbija, kao jedan od 76 ogranaka, podržaće globalnu kampanju i sprovesti niz aktivnost kojim će ukazati na značaj oglašavanja u Srbiji.