Prijave za novu generaciju AcademIAA programa su zvanično otvorene!
Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (IAA Serbia) organizuje jubilaran 10. po redu AcademIAA program, sa dobro poznatim modulima – Kreativa, Mediji, Istraživanje i analitika, Digital i Biznis. Svaki od modula koordiniraju stručnjaci iz relevantnih oblasti koji iza sebe imaju zavidno iskustvo i izuzetne rezultate:
- BIZNIS / Đorđe Jovanović, Marketing Director, Xiaomi Balkan
- ISTRAŽIVANJE I ANALITIKA / Minja Stojanov, Internal Business Development Director, EyeSee
- KREATIVA / Vladimir Mitrović, Creativee Director, Ovation BBDO
- DIGITAL / Iva Mitrović, Digital Creative & Strategy Director, Fullhouse Ogilvy
- MEDIJI / Branislava Cagronov, Managing Director Initiative & Media Jobs Serbia
Kao i svake godine, polaznici će imati priliku da čuju preko 40 predavača i panelista, a jedina novina koja se uvodi jeste promena dana održavanja. Od ove godine, AcademIAA se organizuje petkom od 14h do 18h, u periodu od 12. septembra do 11. decembra u prostoru trening centra kompanije Doing.
Podsećamo da je program namenjen mladim profesionalcima sa najviše 5 godina iskustva u struci, a preporučuje se i studentima, mladim preduzetnicima, ali pre svega onima koji su spremni da se posvete ličnom usavršavanju. Tokom prethodnih godina program je završilo više skoro 300 mladih ljudi.
Svi prijavljeni kandidati prolaze dva kruga selekcije. Cilj je da se odabirom najboljih formira skladna generacija, sa optimalnim brojem polaznika.
Rane prijave su otvorene do 20. juna, do kada će svi polaznici imati mogućnost da po povlašćenoj sceni kupe kotizaciju.
Svi zainteresovani se mogu prijaviti putem obrasca na sajtu, a sve dodatne informacije o ovogodišnjem programu dostupne su na sajtu.
Zvanična agencija ovogodišnjeg AcademIAA programa je Popular.