Kontakt

Marko Zirojević pobednik je ovogodšnjeg Cannes Predictions na kojem je pobedničke radove ovogodišnjeg festivala u Kanu pokušalo da pogodi 50 učesnika.
Marko je bio najuspešniji osvojivši ukupno 1825 poena, a onda i nagradu – večeru za dvoje u restoranu Žabar u Beogradu koju sponzoriše agencija Leo Burnett. Na drugom i trećem mestu su Jovana Paljić i Suzana Pešić. Inače, Cannes Predictions 2012 održan je 20. juna u Svečanoj sali Beogradskog sajma pred više od 80 prisutnih. Organizovali su ga agencija Leo Burnett, IAA Serbian Chapter i UEPS. Učesnici su bili u prilici da pogledaju radove koji po izboru kreativnih direktora Leo Burnett Worldwide imaju najveće šanse za pobedu na ovogodušnjem Kanskom festivalu. Pored toga, moglisu i da glasaju za svoje favorite i pokušaju da pogode koji radovi će osvojiti priznanje. Najzanimljiviji deo događaja bio je, svakako, panel u kojem su učestvovali eminentni stručnjaci: Nenad Lozović (New Moment New Ideas Company Sofia), Slavimir Stojanović (Communis DDB), Anja Radulović (Leo Burnett Beograd), Ivan Aranđelović (McCann Erickson Beograd), Boris Marčetić (Popular Bruketa & Žinić), Veljko Golubović i Žarko Veljković (Saatchi & Saatchi Beograd)