Kontakt

Edukativni program koji ove godine po osmi put organizuje Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (International Advertising Association, Serbian Chapter), AcademIAA, biće održan u periodu od 16. septembra do 14. decembra 2023. Reč je o jednom od najobuhvatnijih i najbolje rangiranih edukativnih programa u globalnoj IAA mreži.

AcademIAA polaznicima daje širu sliku industrije, stavlja akcenat na funkcionalna znanja, networking, radionice, panele i otvara mnoga vrata. Koordinatori su i ove godine pripremili sadržaj koji će polaznicima pružiti praktična znanja i savete eminentnih stručnjaka (čije iskustvo, filozofija, drugačiji način rada, uspešne kampanje i mnogobrojne nagrade predstavljaju garanciju kvaliteta).

Ove godine polaznici će imati priliku da čuju preko 30 predavača i panelista. Svaki od modula koordiniraju stručnjaci iz relevantnih oblasti koji iza sebe imaju zavidno iskustvo i izuzetne rezultate. Sadržaj je podeljen na 5 modula: Biznis (koordinatorka: Minja Jugović Janjić, Marketing Director, SBB); Kreativa (koordinator: Veljko Golubović, Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company); Istraživanje i analitika (koordinator: Nikola Kostoski, direktor marketinga, Gomex); Mediji (koordinator: Mile Banić, Managing Director, EssenceMediacom); Digital (koordinatorka: Maja Grbović, Head of Media, Mercator S).

Program je namenjen mladim profesionalcima sa najviše 5 godina iskustva u struci, a preporučuje se studentima, mladim marketarima, preduzetnicima, ali pre svega onima koji su spremni da se posvete ličnom usavršavanju. Tokom prethodnih godina program je završilo više od 200 mladih ljudi.

Svi prijavljeni kandidati prolaze dva kruga selekcije. Cilj je da se odabirom najboljih formira skladna generacija, sa optimalnim brojem polaznika (35-40).

Svi zainteresovani se mogu prijaviti putem obrasca, a sve dodatne informacije o ovogodišnjem programu dostupne su na zvaničnom sajtu.