Kontakt

U drugom krugu selekcije, koji je trajao 3 dana i u kom su kandidati rešavali zadatke i prezentovali svoja rešenja, komisija je odabrala 27 polaznika koji će imati priliku da tokom narednih 11 subota čuju preko 30 predavača i panelista u okviru programa koji su pripremili ovogodišnji koordinatori.

Predstavljamo polaznike i polaznice 8. generacije AcademIAA programa:

1. Ana Šulc, Copywriter, Direct Media
2. Andrea Vranješ, asistent izrade i prodaje reklamnog materijala i gift programa, Makart
3. Biljana Davidović, istraživač, Ipsos Strategic Marketing
4. Boris Krstić , Media Planner, Direct Media
5. Damjan Stojkov, Digital Account Executive, Group M
6. Dimitrije Božić, Account Planner, Ovation BBDO Beograd
7. Dragica Nikolić, softverski inženjer, LotusFlare
8. Irena Petković, Media Planning Assistant, Direct Media
9. Jelena Kanazir, specijalista za PR i komunikacije, Neoplanta
10. Ksenija Mitrović , Junior Brend Menadžer, Bambi
11. Lana Lujić, Senior Account Executive, Olaf&McAteer
12. Marko Milenković, Research and Business Development Specialist, Neoplanta
13. Milica Momčilović, Brend Specialist Snack & Nuts, PepsiCo
14. Najdan Milijić, Digital Performance Specialist, Group M
15. Novak Novaković, Digital Creative, Luna TBWA
16. Sandra Marković, Brand Executive, Imlek
17. Sandra Prokić, Junior Brand Manager, Bambi
18. Sofija Viđikant Massa, Content Writer, Softjourn
19. Stefan Tabački, junior specijalista nabavke i međuskladišnjeg poslovanja, Atlantic Grupa Srbija
20. Teodora Terzić, Digital Analyst, SF1 Group
21. Veronika Čolić, istraživač, Ipsos Strategic Marketing

Studenti:

1. Amor Ramadani, student, Fakultet političkih nauka
2. Bojana Vasić, studentkinja, Fakultet političkih nauka
3. Marija Đaković, studentkinja, Fakultet tehničkih nauka
4. Marija Raičević, studentkinja, Ekonomski fakultet
5. Milica Dragojević, studentkinja, Univerzitet Metropolitan
6. Milica Garčević, studentkinja, Ekonomski fakultet

AcademIAA, jedan od najobuhvatnijih i najbolje rangiranih edukativnih programa u globalnoj IAA mreži, počinje u subotu, 16. septembra, predavanjima u okviru modula Biznis. Program se održava u Novoj Iskri na Dorćolu, a traje do 14. decembra.

Kao i svake godine, program je podržao veliki broj parnera (Balkan Bet, Carlsberg Srbija, Heineken Srbija, Grand kafa, Erste banka, Coca Cola, Rosa, McDonald’s, Imlek, Neoplanta, Inspira Grupa, Jaffa, Honor, Alma Quattro, Nova Iskra, Advertiser Srbija i InStore), zahvaljujući kojima ove godine AcademIAA dodeljuje ukupno 6 studentskih stipendija. Friday Finally je zvanična agencija ovogodišnjeg programa.