Kontakt

Edukativni program koji ove godine po osmi put organizuje Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije, AcademIAA, biće održan od 16. septembra do 14. decembra 2023. Prijave su završene 12. avgusta, a rezultati I kruga selekcije su poznati.

U II krug prolazi ukupno 53 kandidata:

  1. Aleksa Zafirović, tehničar projektant, Milan Blagojević (Smederevo)
  2. Ana Šulc, Copywriter, Direct Media
  3. Andrea Vranješ, asistent izrade i prodaje reklamnog materijala i gift programa, Makart
  4. Anja Vujičić, Digital Senior Media Planner, Direct Media
  5. Biljana Davidović, istraživač, Ipsos Strategic Marketing
  6. Boris Krstić, Media Planner, Direct Media
  7. Damjan Stojkov, Digital Account Executive, Group M
  8. Dimitrije Božić, Account Planner, Ovation BBDO Beograd
  9. Dragica Nikolić, softverski inženjer, LotusFlare
  10. Dušan Dokmanović, Media Planning Assistant, Direct Media
  11. Đina Grčić, Digital Marketing Coordinator, SmartPoint Adria
  12. Đorđe Radović, Media Planner, Group M
  13. Irena Petković, Media Planning Assistant, Direct Media
  14. Jelena Djinović, HR Business Partner, Fortaco Group
  15. Kristina Ilić, Account Executive, Group M
  16. Kristina Kostić, Marketing Trainee, L’Oréal
  17. Ksenija Mitrović , Junior Brend Menadžer, Bambi
  18. Lana Lujić, Senior Account Executive, Olaf&McAteer
  19. Marija Balmazović, Junior Brand Manager, Henkel Srbija
  20. Milica Momčilović, Brend Specialist Snack & Nuts, PepsiCo
  21. Najdan Milijić, Digital Performance Specialist, Group M
  22. Nenad Tanasijević, istraživač, Ipsos Strategic Marketing
  23. Novak Novaković, Digital Creative, Luna TBWA
  24. Sandra Marković, Brand Executive, Imlek
  25. Sandra Prokić, Junior Brand Manager, Bambi
  26. Sara Stojković, Account Manager, Olaf&McAteer
  27. Sofija Viđikant Massa, Content Writer, Softjourn
  28. Stefan Stehlik, Graphic/Motion Designer, Fullhouse Ogilvy
  29. Stefan Tabački, Junior specijalista nabavke i međuskladišnjeg poslovanja, Atlantic Grupa Srbija
  30. Tatjana Knežević, Customer Support Agent, Hyperoptic
  31. Teodora Terzić, Digital Analyst, SF1 Group
  32. Tijana Pavlović, Senior Account Executive, Leo Burnett
  33. Veronika Čolić, istraživač, Ipsos Strategic Marketing

Studenti:

  1. Aleksandar Ralević, Univerzitet Singidunum
  2. Aleksandra Petrović, Ekonomski fakultet
  3. Amor Ramadani , Fakultet političkih nauka
  4. Anastasija Vučković, Fakultet političkih nauka
  5. Andrej Skokić, Filozofski fakultet
  6. Anja Krnetić, Fakultet za poslovnu ekonomiju, Univerzitet Singidunum
  7. Bogdan Vasić, MEF – Fakultet za primenjeni menadžment i ekonomiju
  8. Bojana Vasić, Fakultet političkih nauka
  9. Dušan Mihajlović, Fakultet političkih nauka
  10. Katarina Đoković, Fakultet organizacionih nauka
  11. Marija Đaković, Fakultet tehničkih nauka
  12. Marija Raičević, Ekonomski fakultet
  13. Matija Pavlov, Beogradska Politehnika
  14. Milica Dragojević, Univerzitet Metropolitan
  15. Milica Garčević, Ekonomski fakultet
  16. Milica Mihajlović, Fakultet političkih nauka
  17. Milica Tomić, Ekonomski fakultet
  18. Nenad Tanasković, Pravni fakultet Univerziteta Union
  19. Nikola Paunović, Ekonomski fakultet
  20. Slavica Sandić, Filološki fakultet

Svi kandidati koji su prošli u II krug selekcije, dobijaju zadatak, a svoje rešenje prezentuju pred komisijom. Cilj dvostepene selekcije jeste odabir najboljih i formiranje skladne generacija sa optimalnim brojem polaznika (35-40).

Konačna lista polaznika biće objavljena 12. septembra.