POZNATI REZULTATI 1. KRUGA SELEKCIJE KANDIDATA ZA ACADEMIAA 24
AcademIAA, edukativni program koji organizuje Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (IAA Serbian Chapter), održaće se deveti put ove godine, od 7. septembra do 6. decembra 2024. Prijave su zatvorene 17. avgusta, a rezultati prvog kruga selekcije su sada poznati.
U II krug prolazi ukupno 54 kandidata:
1. Aleksandar Ninkov, Research Executive, Ipsos Strategic Marketing
2. Aleksandra Stojanović, Copywriter, Marketing agencija Evoke
3. Aleksandra Šapić, Digital account executive, MMS Communications doo (Leo Burnett)
4. Ana Grujić, PR & Event koordinator, MediGroup
5. Ana Kovačević, Junior Research Consultant, Consumer Panel Services GfK
6. Ana Pavlović Škodrić, Student, Fakultet Organizacionih Nauka
7. Andrijana Milenković, Student, Beogradska akademija poslovnih i umetničkih strukovnih studija
8. Anđela Durmišević, Student, MAS Ekonomski fakultet Univerzitet u Nišu
9. Anđela Lutovac, Stručni saradnik za brend, AD Imlek
10. Anđela Sladić, Student, FEFA
11. Anja Ristić, Brand Executive, AD Imlek
12. Arijana Čapko, Student, Fakultet tehničkih nauka u Novom Sadu
13. Bojan Kopanja, Marketing asistent, Neoplanta
14. Dragana Panjković, Student, Fakultet tehničkih nauka
15. Dunja Krznarić Milinković, Project manager, Novohem i MDMG invest-chem
16. Dunja Vukčević , Marketing asistent, Neoplanta / Industrija mesa DOO Novi Sad
17. Đorđe Aleksić, Media planer, Media House
18. Elena Milosavljević, Digital Account Manager, UM Beograd
19. Iva Branković, Student, Fakultet organizacionih nauka
20. Ivan Bojat, Account Planner, Direct Media
21. Ivana Janković, Business Insights Analyst, PepsiCo
22. Ivana Marinkov, Senior Media Planner, Universal Media
23. Jelena Rosić, Specijalista za internu komunikaciju, DDOR osiguranje
24. Jovana Dašić, Marketing specialist, Freelance
25. Jovana Stamenković, Saradnik u organizaciji programa edukacije, Poslovna akademija PKS
26. Jovana Stojković, Student, Pravni fakultet
27. Jovana Subotić, Zamenik urednika, Ringier Serbia
28. Jovana Teodorović, Junior specijalista za digital i komunikacije, Atlantic Grupa
29. Katarina Lazović, Student, Univerzitet Metropolitan
30. Lazar Petrović, Specijalista komunikacije, Carlsberg
31. Marija Dobrilović, Milivojević, Freelance novinar u marketingu, WMG Agencija
32. Marija Grbić, Copywriter / brand strategist, Aspect Communications
33. Marina Miletić, Junior brend menadžer, Zlatiborac
34. Marko Okošanović, Marketing Specijalista, Freelance
35. Milena Ivanović, Research Executive, Ipsos Strategic Marketing
36. Mina Aleksić, Account Executive, Olaf&McAteer
37. Mina Marković, Student, Fakultet organizacionih nauka
38. Neda Veseličić, Brend Specijalista, Zlatiborac
39. Nenad Milošević, Student, Ekonomski fakultet
40. Nevena Veljkovic, Student, Filozofski fakultet, odsek sociologije
41. Nikola Davidović, Student, Univerzitet Metropolitan
42. Nikolina Diklić, Student, Univerzitet Singidunum
43. Ognjen Jovanović, Student, Fakultet organizacionih nauka
44. Polina Čečina, Account Manager, Olaf&McAteer
45. Sanja Prodanović, PR, Project and Community Manager, Xiaomi
46. Saša Novarlić, Digital Account Manager / Executive, iMarketing.rs
47. Stefan Kurandić, Student, Fakultet Organizacionih nauka
48. Stefan Radosavljević, Media planner, Media House
49. Tamara Glavonjić, Student, Ekonomski fakultet u Subotici, Univerzitet u Novom Sadu
50. Tamara Kuburović, Medija Planer, Media House
51. Teodora Janjić, Marketing assistant, WMG – Kurir
52. Uroš Drobnjak, Student
53. Željko Pelević, Student, Univerzitet Metropolitan
54. Zorana Pavlović, Account Assistant, United Moment
Svi kandidati koji su prošli u II krug selekcije, dobijaju zadatak, a svoje rešenje prezentuju pred komisijom. Cilj dvostepene selekcije jeste odabir najboljih i formiranje skladne generacija sa optimalnim brojem polaznika (35-40).
Konačna lista polaznika biće objavljena 3. septembra.