Koncept prve regionalne konferencije “Prisutni, vidljivi i zajedno snažni” ima za cilj da ukaže na značaj i snagu manjinskih i lokalnih medija za strategije oglašavanja domaćih i međunarodnih brendova. Organizator konferencije čiji datum održavanja još nije utvrđen je Doo Magyar Szó Kft i Vojvodina media pont kao pool medija, a pokrovitelj Vlada Vojvodine. Konferencija treba da obezbedi informisanje tržišnih aktera o potencijalu manjinskih i lokalnih medija kada se radi o oglasnom prostoru, kao i ozbiljnije učešće manjinskih i lokalnih medija u media planovima medijskih i marketinških agencija za 2013. godinu. Pored toga, očekuju se sugestije od strane oglašivača, kao i od medijskih i marketinških agencija vezano za implementaciju manjinskih i lokalnih medija na tržište, radi unapređenja kvaliteta saradnje i medijske ponude u kreiranju media planova. Važan činilac u formiranju kvalitetne ponude su i specijalizovane firme za merenje tiraža, čitanosti, gledanosti, slušanosti. Gosti ove konferencije će biti kako domaći, tako i predstavnici inostranih kompanija tog tipa, radi poređenja iskustva o ovoj problematici. U okviru konferencije, Vojvodina media pont će promovisati svoj know how organizovane prodaje oglasnog prostora manjinskih i lokalnih medija kao i svoju celokupnu agendu kojom se bavi.