Kontakt

Ko su tinejdžeri u Srbiji? Kakve su im potrebe, navike, na koji način se sa njima može efikasno komunicirati? Ovo su samo neka od pitanja na koja ćemo odgovor dobiti na radionici koju IAA organizuje 1. juna na Ekonomskom fakultetu. Danijela Drenjaković (PepsiCo), Dušan Kosanović (Ovation BBDO), Darko Broćić (Nielsen Media Research), Dobrinka Vićentijević i Mirna Đurić (GFK Beograd) govoriće o fenomenu tinejdžera kao ciljne grupe, svako iz sopstvene perspektive, odnosno sa aspekta posla kojim se bave. Ovo je peta radionica koju u ovoj godini organizuje srpski ogranak IAA. Naredna će se održati 29. juna i biće rezervisana za integrisane marketinške komunikacije. Radionica je otvorena za sve članove IAA Srbija. Članovi koji nisu u mogućnosti da prisustvuju, imaju mogućnost da delegiraju svog najbližeg saradnika.