IAA Srbija potpisala je još jedan Protokol o saradnji sa akademskom zajednicom, koji ima za cilj povezivanje sa privrednom zajednicom, kao i unapređenje znanja studenata i budućih profesionalaca.

IAA Srbija (International Advertising Association) i Ekonomski fakultet Univerziteta u Kragujevcu potpisali su Protokol i na taj način učvrstili vezu koja će doprineti sferi marketinških komunikacija. Protokol su potpisale Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Srbija i prof. dr Milena Jakšić, dekanica Ekonomskog fakulteta.

Kao deo globalne mreže IAA, IAA Srbija se zalaže za kontinuirano deljenje najnovijih znanja i trendova u industriji marketinga, kako bi studenti dobili priliku da uče direktno od lidera iz prakse. Ova saradnja nije samo prilika za akademsku zajednicu da se poveže sa realnim poslovnim svetom, već i za IAA da doprinese razvoju novih generacija stručnjaka, osnažujući ih veštinama potrebnim za buduće poslovne izazove.