Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija održava se od 19. do 22. septembra u Rovinju.
Ugledni predavači i panelisti uvek su bili jak adut Weekend Media Festivala. Ove godine u Rovinj tako stiže Tom Buday, direktor marketinga i odeljenja za komunikaciju najveće svetske prehrambene industrije, švajcarskog Nestlea. Buday će govoriti o Nestleovom pristupu komunikaciji s potrošačima u današnjem digitalnom svetu. Profesor strategije s Cotrugli Business School u Nemačkoj Nicholas Kfuri govoriće o tome kako su društveni mediji promenili marketing, dok će direktor Beogradske filharmonije – Ivan Tasovac govoriti o menadžmentu u kulturi.
Festival i ove godine priprema niz panel rasprava na vrlo aktualne i često kontraverzne teme, među kojima je ulazak Hrvatske u EU, o čemu će na panelu pod nazivom „(Ne) idite u EU!“. Panel „Croatia Inc. Goes Digital“ posvećen je digitalnim strategijama vodećih hrvatskih kompanija i prebacivanju sve većeg dela poslovanja na web. Drugi put zaredom na Weekend Media Festivalu održaće se BalCannes, regionalna revija najboljih advertising agencija, koja se organizuje u saradnjisa HURA-om. Svi prijavljeni radovi će biti prikazani na Weekend Media Festivalu u sklopu BalCannes screening programa, odnosno na BalCannes Yellow Pages stranicama – online bazi agencija koja će biti aktivna cele godine. Više o samom BalCannesu, prijavi i uslovima učestvovanja na www.balcannes.com.
Peto izdanje Weekend Media Festivala ugostilo je oko 4 000 učesnika iz Hrvatske i zemalja regije, ali i gostiju iz Evrope i Amerike, među kojima je bilo oko 500 akreditiranih novinara te više od 100 predavača i panelista iz cele regije.